Wednesday 9 January 2013

Za-(Pore Smoother)


Assalamualaikum,
   last year saya ada beli menda ala ni kat watson taipan.Benda ni sangat tidak berkesan dan saya 100% patut dipersalahkan sbb saya tak baca banyak review pasal product ni :(  liang roma/pores saya sangat jelas di muka then bila pakai foundation or bb cream pores akan nampak lagi besar.sangat buruk!! sebab tidak tahan tengok pores besar2 saya mengambil keputusan membeli Za Pore Smoother dengan harapan dia membantu.tapi hampeh.sikit pun tidak membantu jika ada pun saya tak nampak perbezaan dia.jika anda mempunyai pores yang kecil maybe berkesan kot tapi yang mcm saya ni maybe tak kot.saya mengalami kerugian sebanyak RM 34.90(lebih kurang la)

saya pernah try letak tebal2 dgn harapan berkesan tapi tak de perubahan malah bila letak foundation atas tempat tu dia jadi berkerak.hahaha or cakey bahasa yang lebih sesuai

untuk tak berterusan menyalahi diri saya ni,saya try letak benda ni as a base kat mata before letak eye liner dan boleh dikatakan dia berkesan.so bagi anda yang dah membeli dan benda ni tak berkesan apa kata try jadikan base for eye make up.

so moral of the story check review yang dibuat oleh orang malaysia(keadaan cuaca yang sama) dulu agar tidak menyesal dengan product yang dibeli:)

No comments :

Post a Comment