Showing posts with label food. Show all posts
Showing posts with label food. Show all posts

Tuesday, 2 April 2013

Kuih Simpul Kasih for RM 20 only(sebalang)

Assalamualaikum,

           Masa kecil2 dulu tak suka sangat kuih ni sbb dia agak pedas utk mulut budak atleast untuk saya la.hehe so tak selalu makan.kalau makan pun makan kulit tepi dia je sbb rangup .nyumm nyumm. 
masa raya tahun lps mak beli kuih simpul kasih.sbb dah lama tak makan.try la satu.ya Allah sedapnya.simpul kasih dia sedap sangat!!



 besar-besar simpul kasih dia!


 sengaja letak jari tepi tu.nk tgk besar mana kuihnya


 dari setengah ke suku jadinya sbb sambil tangkap gambar sambil makan.hehe
 lebih kurang besar sebalang


sbb kuih ni sedap sangat la saya nk tolong mak jual.kalau tak sedap buat apa nk jual ye tak.hehe
saya terima order untuk area Kuala Lumpur dan Selangor je dulu kay:)

macam tittle dia,satu balang RM20 sahaja.kalau beli banyak boleh kurangkan harga:) 

p/s : sampel in sya Allah ada, apa-apa sila contact saya di 013-3857690 (Syazwina) / bbm 235EAE49